Salut, cu ce te putem ajuta?

Dacă ai nelămuriri în legătură cu rapoartele noastre astrologice sau dacă pur și simplu vrei să înțelegi mai bine cum vor ajunge acestea la tine, mai jos găsești câteva răspunsuri la întrebări frecvente. Dacă nu găsești un răspuns satisfăcător, contactează-ne cu încredere, iar noi ne vom asigura că îți vom răspunde prompt.

Cum comand?

Pentru a comanda unul dintre rapoartele noastre astrologice, intra în secțiunea Rapoarte astrologice, alege raportul pe care ți-l dorești, hartă natală, sinastrie sau tranzite, apoi apasă butonul Comandă acum. În pagina de comandă completează data, ora și locul nașterii apoi Adaugă în coș. Vei fi redirecționat în secțiunea Coș de cumpărături. Verifică dacă comanda ta este completă și corectă apoi apasă buton Continuă plata. Completează datele de facturare și finalizează comanda apăsând butonul Plasează comandă. Dacă nu ai primit mesajul de comandă efectuată cu succes, înseamnă că nu ai completat unul dintre câmpurile obligatorii. Verifică-le pe cele cu roșu și apasă din nou Plasează comandă. 

Plata se realizează prin transfer bancar, direct in contul nostru bancar. Te rugăm să specifici numărul comenzii ca și referință a plății. Comanda nu va fi expediată până când plata nu va fi înregistrată în contul nostru. Mulțumim pentru înțelegere. Codul IBAN unde trebuie efectuată plata este specificat în email de confirmare a comenzii.

În cazul în care ai un cupon de reducere, acesta trebuie introdus în câmpul Cod Cupon din Coșul de cumpărături sau înainte de a finaliza comanda, în câmpul din dreapta sus al paginii. După introducerea codului, apasă Aplică Cupon. Dacă acesta este valabil, reducerea va fi vizibilă în totalul comenzii. Dacă ai probleme în aplicarea codului de reducere, te rog să ne contactezi la adresa de email contact@introscop.ro sau la număul de telefon: 0738.236.049.

Cupoanele de reducere sunt disponibile în cadrul ofertelor speciale. Pentru a putea profita de o astfel de ofertă, urmărește pagina noastră de Facebook. Acolo vom publica orice reducere sau cod de cupon, dar și condițiile de utilizare a cupoanelor de reducere.

De asemenea, dacă ai comandat deja unul dintre rapoartele noastre vei primi un cupon de reducere pentru un alt raport dacă ne lași un testimonial în care să ne povestești impresia ta despre astrograma primită.

Livrare și retur

După confirmarea plății prin transfer bancar (vezi mai multe detalii în secțiunea Cum plătesc? de mai sus) raportul astrologic va ajunge în căsuța ta de email în maximum 7 zile.

Pentru că nu vrem să lăsăm nimic la voia întâmplării. Vom lua în calcul fiecare aspect specific hărții tale pentru a-ți prezenta în detaliu influențele planetelor, ale caselor și ale aspectelor planetare. Calitatea este importantă pentru noi. Așadar, vrem să acordăm fiecărei persoane timpul necesar pentru a-i oferi un raport de calitate.

Din fericire, nu ni s-a cerut niciodată să returnăm banii și nici nu am primit plângeri în legătură cu calitatea rapoartelor noastre astrologice. Pentru asigurarea unei bune calități a raportului tău, avem nevoie de informații cât mai exacte (data, ora exactă și locul nașterii). Nu acceptăm retururi și nici nu putem returna plata pentru un raport realizat de noi. Ele sunt create special pentru tine și particularitățile tale, însă, în cazul în care nu ești mulțumit(ă) de ceea ce ai primit, te rugăm să ne contactezi la adresa contact@introscop.ro ori la numărul de telefon 0738.236.049 pentru a găsi împreună cea mai bună soluție de compensare a plângerii tale.

Nu ai găsit răspunsurile pe care le căutai?

Ne poți scrie oricând pe adresa de email, contact@introscop.ro sau ne poți suna la numărul 0738.236.049 de luni până vineri între 09:00 – 18:00.